Üdvözlünk a CS2.HU & FMP-NFS rajongói oldalon!
>> NFS.CS2.HU > Hírek > Aktuális hírek > Need for Speed – Carbon exkluzív betekintés II. rész
Ma 2018. november 20. kedd, Jolán névnapja van.
Need for Speed – Carbon exkluzív betekintés II. rész
Az újabb fordulat az NFS-C játékmenetben az a változatos járműválaszték – nem kevesebb mint 50 márkás autócsoda közül csemegézhetünk – amelyek mind egyedi fizikával és kezelhetőséggel rendelkezik, és így nem egyformán kell őket a verseny alatt kicselezni. Nem csak a tulajdonságok, hanem a közeg is változik az előző részekkel szemben. Azaz a tuningverdákat azokat a technikás területeken találjuk meg, míg az izmos autókat egyenes pályákon. Így valamilyen mértékben minden téren ismerősöknek kell lennünk, hogy mesterei legyünk a játéknak.

A vezetésen kívül a másik legnagyobb élményét az új fajta - eddig még számítógépes játékban nem tapasztalható - fékezési élmény fogja jelenteni. A legtöbb játékban a fékezés nem adja át valóságot. A Carbon-ban teljesen olyan érzésünk lehet, mintha egy valódi fékpedálra lépnénk rá.

Az autókat három nagy csoportba kategorizálhatjuk. Az első és minden esetre a legtöbb kocsit magában foglaló az un. „egzotikus verdák”. Itt lelhetjük fel a Porsche-kat, Ferrari-kat és a drágább kocsikat. A második csoportba a tartoznak a különféle a nagy amerikai benzinfalók a közismertebb nevén a „muszklis verdák”. A harmadik de nem utolsó csoport az a „látvány verdák”, amely magáért beszél.

A Need for Speed Carbon-ban újra talán sokunk örömére visszatér a drift-verseny (farolás), amely kimaradt a Most Wanted-ből. Ebben az évben a fejlesztők változtattak a pontozási rendszeren – még jobban oda kell tennünk magunkat, hogy minél több pontot tudjunk szerezni. Mielőtt belekóstolhatnánk a farolás ízében meg kell tanulnunk az örült farolás stílusát. Kulcs a győzelemre az, ha minél hosszabb és látványosabb csúszást adunk elő. Ha még a csúszás avagy a sodródás közben egy-két menővert bemutatunk, akkor még bonusz szorzókat is tudunk szerezni.

A másik visszatérő jövevény – egy kis újdonsággal fűszerezve – az a testreszabás/kültuningolás. A Carbon-ban most minden megtalálható lesz, amit már az előző verziókban láthattunk. Noha, – sajnos – nem olyan mélységig tudjuk a kocsinkat módosítani, mint „nagy” elődben, a Need for Speed Underground 2-ben, de az újdonság kiküszöböli a hiányt. Ez az „Autó-formázás” mód, amely nagy mértékben megkönnyíti az ember alkotási szabadságát. A különböző vezérlők és csúszkák segítségével kiválaszthatjuk a nekünk tetsző különfélébb és márkásabbnál-márkásabb alkatrészeket – és rögtön láthatjuk a változtatásunkat a kocsinkon, ha az nem tetszett volna, amit az előzőekben kiválasztottuk, azt egy egyszerű mozdulattal lecserélhetjük. A bandád itt is segítségedre lehet, ha van olyan tagjaid, akik értenek a tervezéshez és a szereléshez, akkor még több dolgot művelhetsz a járgányoddal.

Az autók hangjai típusonként változó lesz és az előző verziókhoz képest jobb minőségben élvezhetjük. A zenei aláfestés az ígéretnek elégettévé a szituációkhoz alkalmazkodik – feltételezhetően, sőt biztos ez azt takarja, ha csak furikázgatunk a városban, akkor kellemes nem izgató zene fog szólni a háttérben, ha viszont versenyzünk, akkor ahhoz az alkalomhoz ill. feszültségi állapothoz lesz a dinamikus, ütemes „muzsikát” hallhatunk.

A csapat a zenéket többfajta stílusokból válogatták ki és alakítottak ki egy remek NFS zenei válogatást.

Az autók minden osztálya külön-külön egyedi kezelhetőséggel rendelkeznek. Itt is több ígéret elhangzott mint például az élethű irányíthatóság, időjárás-változás stb. Reméljük, hogy tudják teljesíteni a határidőre ezeket az új és úttörő elképzeléseket és már viszontláthatjuk már a Carbon-ban.
A másik újítás az a AutoSculpture (Automata Alakítás) rendszer, amely segítségével még könnyebben és még hatásosabban tuningol-hatjuk az autónkat. Mindenben „szabadkezet” kapunk. Mint például, mi állíthatjuk be az autó különböző alkatrészeinek a méretét, elhelyezkedését stb. Összesen 10 alakítási főcsoport van és ezen belül találhatóak még alcsoportok – ahol még finomabb és különlegesebb beállítást végezhetünk.

Hogy érthetőbb legyen, hogy pontosan mit is takar az Automata Alakítási rendszer, vegyünk egy példát: Ha az alap motorháztetőt szeretnénk kicsit stílusosabbá tenni, akkor ennek a rendszer segítségével a színét, a légbeömlők elhelyezkedését, méretét mi adhatjuk meg. Ez a „művészi” szabadság nem csak kívülre terjed ki, hanem a motortérbe is ... és bármilyen elemre, amit csak el tudunk képzelni. A variációk számát egyszerűen lehetetlen megállapítani.

Végszóként a Need for Speed Carbon az NFS széria egyik gyöngyszeme lesz és újra a játékvilágban egy forradalmi alkotás lesz.

Írta és szerkesztette: Földesi Mihály





 MaXeline.com:
Internetes megoldások
 FLASH POINT ONLINE
PADI Magyarország:
Merülésvezető.hu

PARTNER PROGRAM!

Támogasd portálunkat, helyezd el oldaladon a bannerünket, és a te oldaladat is felvesszük a partnerek közé:








Véletlen kép a galériából:
Nagyobb kép megnézés, eddig 1 kommentálás:
DLAN5_Lecsek_1
DLAN5_Lecsek_1
1 hozzászólás


Véletlen kép a galériából:
Nagyobb kép megnézés, eddig 1 kommentálás:
DLAN5_Lecsek_1
DLAN5_Lecsek_1
1 hozzászólás


Véletlen kép a galériából:
Nagyobb kép megnézés, eddig 1 kommentálás:
DLAN5_Lecsek_1
DLAN5_Lecsek_1
1 hozzászólás


Véletlen kép a galériából:
Nagyobb kép megnézés, eddig 1 kommentálás:
DLAN5_Lecsek_1
DLAN5_Lecsek_1
1 hozzászólás


Véletlen kép a galériából:
Nagyobb kép megnézés, eddig 1 kommentálás:
DLAN5_Lecsek_1
DLAN5_Lecsek_1
1 hozzászólás

 
 
 
  MXCP portálmotor, fórum,
üzemeltetés: MaXeline.com
Design: FMP& MaXeline
Jelentkezés a portál csapatába || Honlap térkép
A portál a CS2.HU és az FMP közös project-je. © Copyright 2002-2006. Minden jog fenntartva!
Az oldal használata a feltételek elfogadását jelenti