Üdvözlünk a CS2.HU & FMP-NFS rajongói oldalon!
>> NFS.CS2.HU > Cikkek > Végigjátszások > Need for Speed : Most Wanted teljes végigjátszás > Rendőrök
Ma 2019. szeptember 19. csütörtök, Vilhelmina névnapja van.

Rendőrök
Need for Speed : Most Wanted teljes végigjátszás :: Rendőrök

<- előző oldalkövetkező oldal ->





Rendőrök:


Ezzel el is érkeztünk a játék legérdekesebb részéhez. A zsaruk irántunk érzett ellenszenvét több dolog is jelzi. A képernyő sarkában található kis köröcske benne lánggal, mellette számmal a leglényegesebb. Ez mutatja az aktuális körözöttségi szintünket. Ettől függ, hogy a rend éber őrei milyen járműparkkal, illetve mekkora erőkkel és milyen taktikával próbálnak minket jobb belátásra és a szalagkorlátra téríteni. A versenyek során is előfordulhatnak rendőrök, valamint indíthatunk külön játékot üldözősdi céljából a szükséges „bounty” pontszám ill. „milestone”-ok megszerzése miatt. Itt eleinte amikor még csak egyes vagy kettes a körözöttség, álljunk ellen a késztetésnek és ne toljuk át az első velünk szembe közlekedő járőrautó hűtőmaszkját az utastéren, mert hamar elveszítik a nyomunkat és kezdhetjük előröl a küldetést. Később emiatt már nem kell majd aggódni.


Szóval hagyjuk csak hadd kergessen minket, kicsit finoman lökjük meg, vagy pöcköljük le az útról a szeme láttára az épp szembe közlekedő nagyi kisautóját és máris veszettül kiabálni kezd hogy „ I need backup!!! Code three!!” Na érkezik a többi játszótárs is, kezdődhet a zúzás. A játék mindig más-más dolgokat követel meg tőlünk ennek során. Bizonyos számú rendőrautó összetörése, azok lerázása adott idő alatt, vagy épp az üldözés minél hosszabb időtartama, x összegű kár okozás a városban stb. Miután lelkesen roncstelepet csináltunk a városból élen az egyenruhások kedvenc fánkosának romba döntésével, körözöttségünk szépen emelkedni fog. Kettes szintnél még nem vészes, hármasnál kezdhetünk kapaszkodni, négyesnél jön a helikopter, meg a szöges útzár, ötösnél pedig a ránk / azaz notórius gyorshajtókra/ szakosodott a speciális egység Corvettekkel. Aztán itt kezd majd arcunkra fagyni az a mosoly, amivel tegnap még oly büszkén meséltük a havernak, hogy „engem még egyszer sem kapcsoltak le”.  De nézzük, hogyan is rázható le a yard ha már teljesítettük küldetéseinket amelyek csődbe juttatják majd a város költségvetését. Az első szinteknél tulajdonképp nem nehéz. Pl. behajtunk egy épület alá ami romboltatásra ítéltetett / piros háromszöggel jelöli a térkép/ és székünkben hátradőlve gyönyörködhetünk, ahogy a rendőrautók karosszériája elveszti áramvonalas formáját. Szintén jó még, ha az előttünk haladó kék lámpást megforgatva a mögöttünk lévő üldözők elé lökjük. Vagy az épp arra járó, kempingezni indult család kisbuszával tesszük ugyanezt. Nagyon látványos, amikor egy autószállító trailert lökünk meg hátulról, vagy farönk szállítót és a rakománnyal zúzzuk le az üldözőket. Egy bizonyos szint felett azonban már mindenütt nyüzsögnek a rendőrök, ilyenkor már csak a nagy sebesség, szűk helyek / a mélygarázs nagyon jó dolog, főleg helikopter ellen/ segítenek. Azért keskeny utcákkal vigyázni kell, mert oda könnyen be is szoríthatnak minket. Ötös szintnél már nem ajánlott.



Ha már nagyon szorult helyzetben és veszélyesen kúszik felfelé a „busted” piros csíkja, érdemes nitrót használni. Sok vesztettnek tűnő szituációból húzhat ki bennünket.


 


 


Útzárak… Áttörhetjük őket, vagy akár a nagyobb hézagokon érintés nélkül átcsúszhatunk. Mindenképp nagy sebességgel menjünk bele az ütközésbe. Ha terepjárókkal állják el az utat érdemesebb kerülni, gyakran szinte állóra fékezi az ütközés az autót és pillanatok alatt körülvesznek minket. Ha látjuk, hogy az áttörés sikertelen és a nitróval sem tudjuk arrébb tolni a kordont, kapcsoljunk gyorsan hátramenetbe, mielőtt még körülvesznek minket. Ezután egy laza 180 fokos forduló és tűnés. Szögesnél pedig nagyon vigyázzunk. Autópályán 350 körül sokszor későn venni észre. Itt is érdemes használni a „speedbreakert” mert ha eltévesztjük az „átjárót” lapos gumival legfeljebb csak elodázhatjuk picit az elfogásunkat, elkerülni lehetetlen. Az idő lassítása ebben a játékmódban nagyon jó, bármilyen sebesség mellett bevehetjük a legélesebb kanyarokat is. Bár majdnem mindig lesz pár zsaru, aki jedi reflexekkel követni tud minket. Ha végre elveszítnek szem elöl, akkor következik a „cooldown”. Itt a rendőrök diszpécsere közli az egységekkel hol láttak minket utoljára „suspect last position is...”. Lehetőleg igyekezzünk elhagyni ezt a részt, mert ide fogják az erőket összpontosítani. Ha letelik a szükséges idő, megúsztuk. Ezt gyorsítja, ha térképen megjelenő kék körök valamelyikét megkeressük, és oda beállva aktiváljuk a „hiding”, azaz rejtőzés módot. Ha már nagyon elegünk van abból, hogy lassan látáskárosodást szenvedünk a kék fényektől akkor irány az autósműhely. Egy kis festés és máris csökken a körözési szint. Később kicsit jobban kell ezért majd alakítani pl. cserélni kell karosszéria elemeket. Vagy ha több tuti autónk van azokat is variálhatjuk.


A játékban az UG II.-ből megismert módon kommunikálnak velünk a szereplők, azaz sms formájában kapjuk a segítséget ill. fenyegetőzéseket. Sajnos a bedigitalizált szereplők közreműködésével készült film részleteket csupán a játék elején és végén élvezhetjük. Ezt a középső részből kispórolták. Nézzük, azonban mit tartogat számunkra a végjáték. Akik szeretik a meglepetéseket, ne olvassanak tovább. Miután bizonyítottuk, hogy érdemesek vagyunk rá, Razor végre kiáll ellenünk.


A végső csatában 5 versenyen kell győzedelmeskednünk, 2 circuit, 2 sprint és 1 drag vár ránk. Ez nem olyan vészes, azonban ami ezután következik az nem egyszerű. Tehát legyőztük Razort, mi vagyunk a Nr. 1., már épp dőlnénk hátra gázliftes forgószékünkben, amikor megérkezik Cross személyesen és a földgolyó összes rendőrautóját igénybe véve kergetni kezd bennünket. Itt mindenki álljon meg egy pillanatra, tegye el a közelből a törékeny dolgokat és készüljön fel lelkileg. Az utolsó kihívás nekem két teljes órámba került / bár lehet én vagyok béna/ , pedig ezalatt csupán annyi időre szakítottam meg a játékot kb. 10 másodpercre, amíg az asztal lapját csapkodtam és a programozók kivégzését ecseteltem nem éppen szépirodalmi szavakkal. De vissza lényegre. Menekülésünk során próbáljunk meg minél több olyan helyet felkeresni, ahol a rendőrökre boríthatunk ezt- azt, ne legyenek már annyian a nyakunkban, mert nem halljuk a zenét a sok szirénától. Az útzárakat inkább kerüljük el, ha nincs elég nagy hézag a felálló autók között, mert hatos körözöttségi szintnél elég könnyű fennakadni.  Kb. öt perccel és 8 roncstelepet megtöltő rendőrautó halmazzal később Mia telefonál ránk és közli egyetlen esélyünket a túlélésre.  Azaz el kell hagynunk a várost. A szükséges irányt a térképen jelzi egy olyan natúr fánkforma valami. A gyengébbek kedvéért villog is. Innét már mi sem egyszerűbb, mint egyszerre az utat figyelve, rendőrautókat kerülgetve, útzárakon átvágva, helikoptert lerázva, térképet sasolva eljutni a hídig, amely kivezet minket üldözésünk helyszínéről. A híd persze felnyitott állapotban van, de ez ne zavarjon minket, padlógáz és egy szép ívű ugratással elnyerjük szabadságunkat.

 
<< előző 1 / 1 következő >>
 





 MaXeline.com:
Internetes megoldások
 FLASH POINT ONLINE
PADI Magyarország:
Merülésvezető.hu

PARTNER PROGRAM!

Támogasd portálunkat, helyezd el oldaladon a bannerünket, és a te oldaladat is felvesszük a partnerek közé:








Véletlen kép a galériából:
Nagyobb kép megnézés, eddig 1 kommentálás:
DLAN5_Lecsek_1
DLAN5_Lecsek_1
1 hozzászólás


Véletlen kép a galériából:
Nagyobb kép megnézés, eddig 1 kommentálás:
DLAN5_Lecsek_1
DLAN5_Lecsek_1
1 hozzászólás


Véletlen kép a galériából:
Nagyobb kép megnézés, eddig 1 kommentálás:
DLAN5_Lecsek_1
DLAN5_Lecsek_1
1 hozzászólás


Véletlen kép a galériából:
Nagyobb kép megnézés, eddig 1 kommentálás:
DLAN5_Lecsek_1
DLAN5_Lecsek_1
1 hozzászólás


Véletlen kép a galériából:
Nagyobb kép megnézés, eddig 1 kommentálás:
DLAN5_Lecsek_1
DLAN5_Lecsek_1
1 hozzászólás

 
 
 
  MXCP portálmotor, fórum,
üzemeltetés: MaXeline.com
Design: FMP& MaXeline
Jelentkezés a portál csapatába || Honlap térkép
A portál a CS2.HU és az FMP közös project-je. © Copyright 2002-2006. Minden jog fenntartva!
Az oldal használata a feltételek elfogadását jelenti